نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

برزنت ترانزیتی

 

قیمت هر متر برزنت ترانزیتی

قیمت هر متر برزنت ترانزیتی را بسته به کیفیت و نوع پارچه ای تولید و هچنین ضخامت و قابلیت ضد آب بودن انها متفاوت می باشد.
پارچه برزنت ترانزیتی برای تریلی، یکی از مناسب ترین موارد برای روکش وسایل نقلیه ای مثل تریلی و کامیون تحت عنوان چادر کانتینری می باشند. پارچه برزنت از مستحکم ترین و مقاوم ترین پارچه ها می باشد. به کارگیری این برزنت ها باعث می شود ایمنی بار تامین شود و رانندگان با خیال راحت تری، در هر شرایط آب و هوایی به سفر خود ادامه دهند.

چادر ترانزیتی از چادر برزنت با کیفیت بالا تهیه می شوند، که به عنوان یکی از پر فروش ترین چادرهای برزنتی به شمار می آید. جنس چادرهای ترانزیتی از نوع ضد آب، ضد رطوبت و غیر قابل حریق می باشند. از چادرهای ترانزیتی اغلب در شرایط سخت مورد استفاده قرار می گیرد. علت استفاده از چادرهای ترانزیتی در شرایط سخت به دلیل مقاومت و استحکام بالا در این مدل از چادرهای برزنتی می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: قیمت هر متر برزنت ترانزیتی ، قیمت چادر ترانزیت تریلی ، چادر ترانزیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر برزنت

 

 قیمت چادر برزنتی قدیمی

قیمت چادر برزنتی قدیمی بسته به نوع آن که اتوماتیک و یا فنری هستند با کیفیت های مختلف تخمین زده می شوند.قطعا چادر مسافرتی یک گزینه فوق العاده برای سفر و استراحت در طول مسیر به شمار می رود. شما به سادگی در هر شرایطی می توانید از این محصول و مدل های مختلف چادر مسافرتی استفاده کرده و با خیالی راحت اقدامبه استراحت کنید. حال باید اشاره کنیم که این محصولات مدل های گوناگونی هم دارا هستند. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که چادر مسافرتی عصایی ، چادر مسافرتی فنری و چادر مسافرتی اتومات مدل های گوناگون این محصولات هستند که هر یک ویژگی های خاص خود را داشته و با ساختاری ایده آل راه اندازی می شوند.

قیمت پارچه برزنت در مجموعه ی برزنت پارسیان ارزان تعیین شده است . شما مشتریان محترم می توانید برای اطلاع از لیست قیمت انواع پارچه های برزنتی در مجموعه ی برزنت پارسیان با شماره های سایت این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت چادر برزنتی قدیمی ، قیمت چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر برزنت

 

قیمت چادر برزنت ضد آب

پارچه های برزنتی ضد آب را برای تولید ضخیم ترین و بادوام ترین چادر های برزنتی را می توانید از مراکز فروش مختلف با قیمت های مناسب تهیه نمایید.قیمت چادر برزنت ضد آب متفاوت می باشد. به طورکلی هر چقدر چادرهای برزنتی ضد آب با ضخامت و متراژ بالا تهیه شوند، با قیمت بالا هم به فروش می رسند. امروزه به دلیل وجود برخی کسبه و افراد سودجو چادر برزنتی ضد آب با قیمت بالا به فروش می رسد. شما می توانید، برای تهیه ی چادر برزنتی ضد آب با قیمت پایین از مراکز پخش و عمده ی چادر برزنتی اقدام نمایید. 

قیمت چادر برزنت ضد آب بسته به کیفیت و تنوع در طرح و رنگ بندی در صنعت های مختلف متفاوت می باشد.عوامل مختلفی در قیمت چادر برزنت تاثیر گذار می باشد که می توان جنس های مختلفی را از مراکز مختلف با تضمین کیفیت تهیه کرد.علاوه بر مقاومت در برابر آب، چادر برزنت دارای ویژگی تنفس‌پذیری است که از ایجاد محیط گرم و مرطوب داخل چادر جلوگیری می‌کند و راحتی کاربران را افزایش می‌دهد.

 



:: برچسب‌ها: قیمت چادر برزنت ضد آب ، مرکز فروش پارچه برزنتی ضد آب ، چادر مسافرتی برزنتی ، قیمت پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر وانت

 

قیمت چادر وانت پیکان

قیمت چادر وانت پیکان بر اساس موضوعات مختلفی و پارامتر های متفاوتی ارزش گذاری می شود.ضخامت، متراژ و حجم مواد استفاده شده در تهیه ی این مدل از چادرهای برزنتی از جمله عواملی است ، که درتعیین نرخ چادر برزنتی وانت پیکان تاثیر گذار می باشد.چادر های برزنت از جنسی می باشد که رطوبت را به خود راه نمی دهد و در بد ترین شرایط ها از جمله بارش برف و باران مقاومت بسیار بالایی دارد.قیمت چادر برزنت وانت وابسته به جنس پارچه، کیفیت و ضخامت آن می باشد و بهترین روش برای تهیه و خرید انواع چادر برزنت خرید از تولید کنندگان معتبر و مجاز به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد.

اگر قصد تهیه بهترین و با دوام ترین چادر وانت را دارید می توانید با متنوع ترین طرح و رنگ بندی از مجموعه برزنت پارسیان تهیه کنید.قیمت چادر باربند پیکان وانت بسته به کیفیت و قابلیتی که دارد در برابر بسیاری از عوامل مختلف مقاومت بالایی دارد بنابراین ارزش و قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهد.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت چادر وانت پیکان ، چادر وانت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر وانت

 

فروش چادر وانت پیکان

 

فروش چادر وانت پیکان را می توانید با ارزان ترین قیمت ها از مجموعه برزنت پارسیان تهیه کنید. بهترین و با کیفیت ترین چادر وانت پیکان در مجموعه برزنت پارسیان با تنوع در

طرح و رنگ بندی را می توانید با بهترین محصولات این مجموعه تجربه کنید.استفاده از چادر برزنتی وانت پیکان سبب جلوگیری از پرتاب شدن اساس بر روی زمین می شود.

تصادف، بادهای طوفانی و یا ترمزهای ناگهانی برخی از عواملی است، که سبب پرتاب شدن بار بر روی زمین می شوند.

چادر ماشین به خاطر اینکه در محیط های مختلف در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است تا به دور از پوسیدگی باشد تا در سال های زیادی برای شما دوام داشته

باشد. استفاده از چادر وانت پیکان باعث می شود تا از ورود میکروب های و حشرات و پوسیدگی چادر وانت پیکان محافظت شود.

چادر وانت پیکان استحکام زیادی در برابر ضربه های احتمالی مثل ضربه توپ به خودرو دارد.برای همین امروزه از چادر وانت پیکان به خطر ضخامت و مقاومتی که در برابر

شرایط آب و هوایی مختلف دارد ،بیشتر از محصولات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 



:: برچسب‌ها: فروش چادر وانت پیکان ، چادر وانت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر برزنت

 

 قیمت چادر های بزرگ نمایشگاهی

 

قیمت چادر های بزرگ نمایشگاهی بسته به کیفیت و نوع جنس پارچه قیمت های مختلفی را به خود اختصاص می دهد.چادر نمایشگاهی دارای ابعاد و جنس های مختلفی

است پس طبیعتا این فاکتورها بر قیمت آن تاثیر می گذارد و قیمت چادر نمایشگاهی را متفاوت می کند. 

قیمت چادر های اسپیس فریم  بر حسب میزان رول و ابعادی که دارد بر حسب متر مربع محاسبه می شود. بهای ارزان اسپیس فریم این سازه را جزو انتخاب اول مشتریان

به ویژه غرفه سازان قرار داده. برای ساخت غرفه ارزان و اجاره غرفه از سازه‌های فریم می‌توان بهره برد. زمانیکه برای ساخت سازه از مواد ارزان استفاده گردد قیمت اسپیس‌

ارزان می‌شود.با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار های مختلف قیمت چادر داربست نیز مانند دیگر محصولات به به روز شدن متریال اولیه پارچه و تولید و عرضه آن متغیر می باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت چادر های بزرگ نمایشگاهی ، قیمت چادر نمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر کامیون

 

انواع چادر کامیون

چادرهای برزنت کامیون انواع مختلفی دارند. در تهیه آن ها باید به این مساله دقت کرد که این چادرها از مواد اولیه با کیفیتی تهیه شده باشند. همچنین باید ضخامت و استحکام کافی داشته باشند تا بتوانند در برابر وزش باد مقاومت کنند. مسیر حمل و نقل کامیون نیز یکی از گزینه هایی است که باید در انتخاب چادر کامیونت به آن دقت کرد.

چادرسقفی خودرو برای همه مناسب نیستند، چون باید از نردبان بالا و پایین بروید تا بخوابید, به همین دلیل برای افراد آسیب دیده، دارای معلولیت مناسب نیست.این چادرها سنگین هستند و وسیله نقلیه باید تحمل وزن روی سقف را داشته باشد. وزن چادر، وسایل، افراد و حیوانات خانگی هم به آن اضافه می شود.

برای انتخاب بهترین چادر برای سفر، باید با توجه به سبک کمپینگ و تعداد روزی که قصد دارید بخوابید و بودجه خود چادر مناسب را انتخاب کنید.وزن چادر برای ماشین های کوچکتری مشکل ساز است، برای کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای مشکلی ایجاد نمی کند. سایبان ضخیم‌تر در روزهای گرم برای سفر بسیار مناسب است.

 



:: برچسب‌ها: انواع چادر کامیون ، چادر کامیون ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر برزنت

 

نصب چادر نمایشگاهی

قبل از جمع کردن چادر مسافرتی بهتر است تا از خشک بودن فضای داخل چادر اطمینان حاصل کنیم.مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که میخ های اطاف چادر را به یک سمت جمع کنیم و زیپ در ورودی را جهت خروج هوای داخل چادر باز کنیم و در نهایت چادر را در کیفی مخصوص خود برای جلوگیری از اشغال فضای بیشتر در مکان مناسب جاساز کنیم.

عواملی چون باد و باران و طوفان مشکلی برای چادر مسافرتی ایجاد نمی کند و می تواند به صورت ثابت بر روی سطح زمین قرار گیرد. همچنین آب و رطوبت نیز به داخل بدنه نفوذ نمی کند و موقعیت برای اقامت در زمان بارندگی نیز وجود دارد. سازه های تشکیل دهنده محصول به صورت اتوماتیک عمل می کنند و از هم باز می شوند و در نهایت بدنه به سازه ها متصل شده و تشکیل این محصول منحصر به فرد را می دهد.



:: برچسب‌ها: نصب چادر نمایشگاهی ، چادر نمایشاهی ، چادر برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

پارچه برزنت

 

قیمت پارچه برزنت ارزان

فروش پارچه برزنت رولی را می توانید با تنوع در طرح و رنگ بندی تهیه کنید.برزنت کانتینری یک رو یکی از انواع پارچه برزنت ضد آب است که تنها در یک طرف مقاومت بسیار بالا دارد و از آن می توان استفاده کرد. قیمت ارزان و مناسب و کیفیت بالا موجب فروش محصولات برزنتی مجموعه برزنت پارسیان چادر شده است. انواع پارچه برزنت برای تهیه و دوخت چادر برزنت به کار می روند. چادر برزنتی کاربردهای متعددی مانند پوشش سقف یا کاور خودرو دارد.

پارچه ضد آب به طور کلی کاربردهای زیادی دارد. زیرا از نفود آب و رطوبت جلوگیری می کند و این موضوع بسیار مهم است. به ویژه در ساخت محصولاتی که ارتباط مستقیمی با رطوبت دارند. مثلا پوشش تراس به هیچ عنوان نباید آب را به داخل نفوذ دهد. از این رو از پارچه های ضد آب برای پوشش بالکن استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: قیمت پارچه برزنت ارزان ، قیمت پارچه برزنت ضد آب ، پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر وانت

 

قیمت چادر وانت پیکان

 

قیمت چادر وانت پیکان بسته به کیفیت و نوع چادر وانت که بهتر است از ضخامت و مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد ارزش گذاری می شود.چادر باری نیسان باید از کیفیت

بالایی برخوردار باشد. این چادر بار نیسان می تواند از جنس های مختلفی بنا به نباز شما دوخته شود.چادر وانت پیکان به عنوان یک لایه محافظتی در برابر تابش نور خوشید

عمل میکند و درنتیجه از فساد موادغذایی جلوگیری می کند. همچنین به دلیل دارا بودن خاصیت ضد آب و برزنتی بودن آن از نفوذ آب ، برف و تگرگ به داخل کابین

جلوگیری می کند که مانع از خراب شدن کاغذ و مقوای محصولات می شود.

چادر وانت بار به دلیل تولید با مواد اعلاء و درجه یک ، از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشند و به همین علت در برابر تغییرات محیطی و دمایی از مقاومت بالایی

برخوردار هستند.این چادرها موجب به جلوگیری از افتادن بار بر روی زمین در هنگام جا به جایی بار و یا اساس می شوند.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت چادر وانت پیکان ، چادر وانت ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر کامیون

 

قیمت چادر تریلی برزنت

 

قیمت چادر برزنتی تریلی، با داشتن آنتی باکتریال و ضد آب عالی، در چادر برزنت پارسیان، دارنده نشان استاندارد و تولید کننده برتر کشور، با

استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت درساخت، بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

چادر های برزنت تریلی را می توانید با تنوع در طرح و رنگ بندی تهیه کنید.چادر های تریلی به خاطر اینکه در دور ه های مختلف سال و در

ساخت ترین شرایط آب و هوایی بار و بنه را در ساعت های زیادی در مسیر رفت و آمد جاده ها جابه جا می کنند بهتر است تا از پارچه ای

ضخیم و ضد آب ساخته شوند تا از پوسیدگی و تخریب در امان بمانند.

 استفاده از چادر برزنتی تریلی 18 چرخ باعث می شود موقع حمل بار، و در هنگام بارش باران و برف ایمنی بار تضمین شود و آب و رطوبت به

داخل بار نفوذ نکند. اهمیت این مساله باعث می شود قیمت چادر تریلی یک تکه یا آن هایی که هنگام دوخت بدون هیچگونه راه نفوذی

باشداز سایر آن ها بالاتر باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت چادر تریلی برزنت ، چادر کامیون ، قیمت چادر تریلی کفی ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر برزنت

 

قیمت چادر برزنتی ماشین

قیمت چادر برزنتی ماشین، بر اساس میزان پارچه بر حسب متر مربع محاسبه می شود.شما عزیزان می توانید چادر برزنت متری را با ارزان ترین قیمت ها به صورت رولی نیز

تهیه کنید و به هر میزان رول قیمت به آن اختصاص داده می شود.

به طور معمول پارچه های برزنت در کارخانه جات به صورت رولی تولید شده و به مراکز پخش و فروشگاه ها ارسال می شوند. تولیدی هایی که به تولید پارچه برزنت های رولی

مشغول هستند عمدتا آن ها را در عرض های یک متر، یک و نیم متر و دو متر تولید می کنند.

برای تولید برزنت ضد آب روکش پلاستیکی یا یورتان به هر کدام از این پارچه ها اضافه می شود. این کار باعث می شود مقاومت پارچه ها در برابر نفوذ و فشار آب به بالاترین

میزان خود برسد. این مواد در اکثر موارد استحکام زیادی در برابر نور خورشید نیز دارند، برای همین این نوع چادر برزنت به جز قابلیت ضد آب ، ضد خرارت نیز می باشد.



:: برچسب‌ها: قیمت چادر برزنتی ماشین ، چادر برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

سایبان برزنتی

 

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی ماشین بر اساس میزان برقی که در سایبان استفاده می شود، ارزش گذاری می شود.سایبان برقی شامل انواع سایبان

می باشد اما به طور معمولا سایبان بازویی بیشتر به صورت برقی تولید می شود. باز و بسته شدن بازو ها سبب می شود که سایبان در

محل مورد نظر باز و یا بسته شود.در صورتی که این نوع از سایبان ها برقی باشند، باز و بسته شدن بازوها به صورت اتوماتیک انجام می شود.

بهتر است برای سایبان های با عرض بالا از موتور سایبان با توان بیشتری استفاده شود تا با این اقدام فشار کمتری بر موتور وارد شود و عمر موتور در دراز مدت کم نشود.
وجود دسته خلاص کن در کنار هر سایبان برقی موجود می باشد تا در زمانی که شاهد قطع برق هستید هم بتوانید با میله مخصوص اقدام به حرکت بازوها داشته باشید.



:: برچسب‌ها: قیمت سایبان برقی ، سایبان برزنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر وانت

 

قیمت چادر وانت نیسان 

قیمت چادر وانت نیسان،در دوره های مختلف با توجه به ، به روز شدن متریال اولیه ساخت چادر وانتی متفاوت می باشد.بستن چادر وانت بسیار در دوام و مراقبت از بار شما

اهمیت دارد. مهم ترین دلیل این مسئله هم این است که اگر چادر نیسان شما شل باشد، در طول مسیر در اثر اصطحکاک با هوا و باد، ممکن است باز شود و یا حتی از

سرعت شما بکاهد. برای انجام این کار، بخش اضافی چادر که در پشت نیسان قرار دارد را تا کرده و با استفاده از طناب، به سپر نیسان گره بزنید.

با توجه به اینکه چادر های وانت در طرح و اندازه های مختلف تولید می شوند قیمت هر کدام از انها با توجه به متراژ چادر بر حسب متر مربع محاسبه می شود.

اگر از همان اول به دنبال با کیفیت ترین چادر وانت های باری باشید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و کیفیت همیشه در انتخاب و خرید محصول حرف اول را

می زند.اگر به این موضوع بیشتر از موضوعات دیگر اهمیت دهید هیچ وقت در انتخاب محصول خود پشیمان نخواهید نشد.



:: برچسب‌ها: قیمت چادر وانت نیسان ، چادر برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر مسافرتی

 

چادر عصایی

 چادر عصایی، یکی از مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی با کیفیت بدنه بالا بوده که از نوع پارچه پلی استر با روکش خارجی از نوع پلی اورتان می باشد. بدنه ای ضد آب که از دوخت های قوی برخوردار بوده و به هیچ عنوان آب و یا گرد و غبار از خود عبور نخواهد داد. این محصول در واقع به صورت دو پوش طراحی شده که یک پوشش خارجی آن از بدنه اصلی قابل جدا شدن می باشد. درب بزرگ آن دارای یک پشه بند زیپدار برای جلوگیری از ورود حشرات موزی و تهویه مناسب اتاقک می باشد. جنس کف آن نیز از نوع پلی استر بوده که در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

امل طبیعی و محیطی نظیر نور خورشید و باران و رطوبت در صورتی که با اکثر محصولات در تماس باشند موجب فساد یا نابودی آنها می‌شوند که استفاده از چادر کانتینری این امکان را میسر نمی‌سازد و از محصولات در مقابل عوامل ذکر شده محافظت به عمل می‌آورد.

 



:: برچسب‌ها: چادر عصایی ، چادر مسافرتی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

سایبان برزنتی

 

سایبان دستی

سایبان دستی ابزاری همه کاره و کاربردی است که هم محافظت و هم راحتی را فراهم می کند. این پوششی است که می تواند به صورت دستی باز یا جمع شود و بسته به شرایط آب و هوایی انعطاف پذیر باشد. 
بازو بست کردن سایبان متحرک دستی توسط نیروی دست انجام می گیرد.در واقع اصلی ترین سایبان برقی و دستی در نیروی وارده دست بر آن جهت باز و بست کردم سایبان می باشد.

از مزایای استفاده از سایبان دستی حیاط این است که از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند و خطر آسیب پوست را کاهش می دهد. افراد را در هنگام بارش باران غیرمنتظره خشک نگه می دارد و ادامه فعالیت های خارج از منزل را بدون وقفه ممکن می سازد.



:: برچسب‌ها: سایبان دستی ، سایبان برزنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

پارچه برزنت

 

مرکز فروش پارچه برزنتی در تهران

 

برزنت متری قیمت‌های متفاوتی دارد. بسته به تراکم پارچه، کارخانه تولیدی آن و کیفیت کار می‌تواند قیمتی متفاوت داشته باشد. البته بسته

به جایی که برای این کار نیاز دارید می‌توانید با مشاوران کیسه الوند صحبت کنید و بهترین پارچه و کیفیت را انتخاب نمایید.

امروزه علاوه بر فروش محصولات به صورت حضوری و قدیمی، از طریق سایت و شبکه های اجتماعی نیز امکان خرید پارچه وجود دارد.

برزنت نیز مانند هر محصولی دیگر به صورت آنلاین نیز قابل خریداری است.

صرفه جویی در وقت و زمان و همچنین کاهش قیمت ها در خرید آنلاین موجب شده است که افراد بیشتری تمایل به خرید آنلاین داشته باشند.

علاوه بر این مزایا نیز با خرید اینترنتی می توانیم قیمت ها را مقایسه و محصول با کیفیت و ارزان تری را خریداری کنیم.



:: برچسب‌ها: مرکز فروش پارچه برزنتی در تهران ، قیمت پارچه برزنت ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گروه برزنت پارسیان

چادر کانتینری

 

چادر کانتینری سه رو

چادر کانتینری سه رو یکی از انواع چادر کانتینری می باشد که می توانید به خاطر ضخامت زیاد پارچه در سال های زیادی بدون نگرانی در مورد تخریب و پوسیدگی پارچه در سال های زیادی از آن استفاده نمایید.چادر کانتینری سه رو  را می توان در زمان های مختلف برای تنوع رنگ بندی استفاده نمایید.در مدل های برزنت سه لا و یا سه رو ، شش لا این منافذ وجود دارند و همین موجب جلوگیری از تعریق خواهد شد.

این منافذ بیشتر برای پوشش مواد غذایی کاربرد دارند.قیمت چادر کانتنری سه لا از دور مورد دیگر یعنی چادر کانتینری سه رو بیشتر است زیرا دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به دو مورد دیگر دارد.امابه طور کلی ارزان ترین و با کیفیت ترین چادر کانتینری سه لا را می توانید از مجموعه برزنت پارسیان تهیه نمایید.



:: برچسب‌ها: چادر کانتینری سه رو ، چادر کانتینری ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مرداد 1403 | نظرات ()